Thursday, 2 January 2014

lagu jahat. haha

assalamualaikum

hehe terasa nak jadi jahat pulak. haha takde lah, tipu je. just tertarik kat lagu dr Encik Mimpi. tajuk nya Ayuh Tinggalkan Dia. lagu nak rampas makwe dan pakwe orang. haha

dah berkali-kali ku terfikirkan tentangnya
entah bagaimana kau sanggup bersamanya
aku lihat dia taklah sekacak mana
haihh geram hatiku rasa
hai sini ku sedia menggantikan tempatnya
kan ku buktikan ku lebih hebat darinya
ayuh sayang jangan tangguh-tangguhkan masa
jangan la tunggu lama-lama
oh sayang sayang sayang
sejuta kali sayang
tiada yang ku sayang selain kamu sayang
sayangku pada kamu takkan menghilang
oh rindu rindu rindu rindu
sejuta kali rindu
hanya diri kamu yang selalu aku rindu
setiap masa pun kamu dalam kalbu ku

chorus:
sayang ku kan setia
takkan ku biarkan kamu menderita
tanpa rasa cinta
sayang ku kan mencinta
lebih dari apa kau dapat darinya
ku janji kau kan pasti rasa sempurna
tinggalkanlah dia
ayuh, tinggalkanlah dia

akan ku binakan mu istana bahagia
ku lantik diriku menjadi panglima cinta
dan akan melindungi kamu setiap masa
kerna kamu sang putrinya

seronoknya kalau boleh rampas orang yang kita suka macam tu. haha takde motif betul entry ni, k la, chow dulu ah. study physic chem pulak.

assalamualaikum
bye bloggie :)