Monday, 19 August 2013

Dengarlah bintang hatiku

Dengarlah bintang hatiku, aku akan menjagamu, dalam hidup dan matiku, hanya kau lah yang ku tuju. Dan teringat janjiku pada mu, suatu hari pasti akan ku tepati.
Aku akan menjagamu semampu dan sebisaku, walau ku tahu ragamu tak utuh. Ku terima kekuranganmu dan ku tak akan mengeluh kerna bagiku engkau lah nyawaku.

Assalamualaikum..

Haha baru jumpa lagu ni lepas tengok cerita ijab & qabul. Haaa cerita tu sedih. Huhu. Takde pape saje je lagu ni best. Hehehe. Di petang yang damai ni memang syok nyanyi sorang-sorang tangkap leleh lentok bagai. Haha.
Wahhhh siap berangan ade orang nyanyikan aku lagu ni sambil main gitar lagi. Haha tapi macam tak mungkin je. Orang yang nak kat aku semua pondan tak reti main gitar, petik je pandai tapi haprak. Haha takpe-takpe jangan marah-marah. Perjalanan masih jauhhhhh. Belajar gitar sendiri jelah kan senang. Nak tuju lagu pun senang. Hahaha ngok membebel sengsorang.
Hadoi, nak release tension jap. Sumbat telinga ngan earphone. Banyak pulak problem ni. Banyak benda nak kene pikir. Masa tinggal lagi berapa minggu je. Hmmmm probelems! Especially pasal duit. Hadusss.

Ya Allah, permudahkan lah urusan ku :'(

Huu assalamualaikum ...

No comments:

Post a Comment