Saturday, 9 February 2013

tiada tajuk

assalamualaikum !

''berlenggang dia berjalan si gadis desa yang manja..jelingan yang manja''

cewwahhh!
hahaha k takde kene mengena..

haha sapo la yg edit, nak jgk letak nama tempat. haha pun boleh farhana!
satu hari tu, kami bosan. lalu, tidak semena-mena kaki kami melangkah ke icity nun di depan rumah. haha dah bosan g situ. icity pun dah bosan asyik kitorang je yang pegi. da la pegi time weekdays, memang tade orang lah. haiyaaaa

bosan bosan pun tangkap gamba tanok kalah mek ni. HAHA
hanya Tuhan je yang tau betapa aku berlagak macam model semata-mata ana nak testing and setting camera beliau. hahahahaa nasib tade orang tau. kalau tak memang model lah. model kaki tak cukup panjang. haha

cakkkk! miyauuuu....

ha da siap setting, mek ni pulak jadi model. HOT gituu. haha


 gambar yang atas ni macam pelik je, macam segan nak letak tapi ana cakap gambar tu okay, tak nampak pape pun. kalau tengok pun tade perasaan. -_-'










mende ntah dia ni nengok..
wife-to-be. :)
gambar-gambar ni dah lama tapi tak la lama sangat. saje je bosan. blog aku kan dah sedia membosankan. orang yang tengok pun bosan tengok gambar aku je kat tempat yang sama je dengan orang yang sama je. hahaha ado den kesah? nak g ngan pakwe, pakwe tade. jengggg! haha

wawawa, perasaan bercelaru sekarang. nak kahwin! mak, kahwinkan la adik! kalau la aku boleh cakap macam tu kat mak, hahaha. tak la, tipu je. tahun lepas tengok blogger sebaya aku kahwin, and dia still full time student, macam jealous la jugak an. haha tapi tu jodoh dia. tapi sekarang tengok dia dah jadi mak buyung, waaaaa lagi la jealous! ada baby dalam rahim dia! waaa nak jugak! hehehe. memang jealous gila nak mati but still prayed the best for that couple.

dah laa saprah, bukan masa kau lagi. aku pun sedar tu,aku nak dapatkan dulu apa aku nak.then bahagiakan mak dulu.lastly baru lah pikir pasal kahwin, tu pun kalau ada orang nak. hahaha kalau takde gamaknya aku lah yang g minang. tamao aku jadi andartu. haishhh, mintak dijauhkan :)

btw, tajuk entry ni nak letak ape ek? dah setengah jam pikir. hahahaah

pelajak pelahu buleh diundur tapi pelajak tate dah tak buleh nak undur-undur dah. ingat tu ya adik-adik yang kadang-kadang pelat dan suka tershasul macam akak saprah yang kiottt macam kat tonn! hahah tibeww

k la, ketemu di lain waktu
bye blog

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment