Thursday, 28 February 2013

kenangan 7 hari

assalamualaikum :)

06:37 am, 28 feb 2013, Khamis

err, motif tulis semua masa tarikh hari?? haha saja sebab tatau nak wat mukadimah ape. weeweeweee! tamatnya shift pukul 4 pagi tadi maknanya sudah tamatlah khidmat saya di bahagian kitchen Dunkin' Donuts. mula-mula ingat kene habiskan practical training yang berbaki dalam kurang dari 3minggu kat kitchen, tapi baru seminggu dah dipanggil balik. huhu tatau lah sebab apa, tapi aku okay je kalau dapat g outlet balik. heheheheeeee

but the real problem is, sape nak kemas beg aku untuk balik shah alam nih? aku tension stress punah jiwa betul dalam bab-bab kemas baju. haihhh, rasa macam nak suruh mak datang sini kemaskan beg. hehehe tapi over la kan kalau camtu. haha imaginasi imaginasi. nak tanak korbankan lah masa tidur pagi ni untuk kemas barang sebab tengahari dah berangkat naik train mengendong luggage untuk kembali ke outlet. huhu


firstly nak cakap terima kasih kepada mereka yang mengajar serba sedikit nak buat kerja. haha tau, tak benyak pun aku belajar tapi i will survive, i will survive! tibewww! haha

syira eyfa lah banyak sekali tolong. buat tu buat ni aku berkepit je ngan diorang. haha last2 kena tinggal jugak, takpe tu la cara belajar an. 

kakdini yang comel dan kelakar, kakzana yang kepoh dan mesraa lawak, kak ita yang selalu hantar aku balik rumah, akak2 loading yang aku tatau nama tapi mereka selalu membalas senyum aku, i love it! haha k bukan tu je, kepada madi yang jadi driver kadang2 jadi delivery nasik kat rumah. hee, joko yang selalu buat muka cempelai dia tu sangat menakutkan aku dah la aku banyak buat salah, sorry bang adik budak baru belajar, ulum yang caring, wiwi yang bagi nama rara kat aku tenkiu dik,. tika si security guard comel yang suka dengar lagu hendustan.. haha ni jela manusia yang tegur aku. takpe, aku ni tak best pun kalau kawan sebab banyak diam je. so tayah kenal pun takpe. tapi alhamdulillah, dapatlah pengalaman kat kitchen.

ketemu semula di outlet
bye

assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment