Monday, 30 July 2012

yessss !

assalamualaikum !

hahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahhahahahahahahah

atoyaiiii, ape dah jadi ni.. ape yang aku harap selalu tak dapat..
mungkin ade hikmah atas ape yg jadi..
mungkin bahagia tu bukan milik aku lagi..
 YES,
aku kene sibukkan diri sekarang,.
kalau tak, aku tatau ape yg jadi kat aku nanti..
aku tak selemah tu okayy ;D

pape pun yang jadi, berape ramai pun yg pergi dr hidup aku
yang pasti Allah tak pernah tinggalkan aku

okay, teraweh yukk !
aku tanak nanges sorang-sorang kat bilik
baik aku g PI kan..
heee

bye, assalamualikum :')

No comments:

Post a Comment