Thursday, 26 July 2012

SAHABAT

ASSALAMUALAIKUM 

HAHA, AKU KALAU EXCITED MEMANG SUKE PAKAI CAPITAL LETTER NI. HAHA
okay, dah sila bertenang ye..hehe
hmm, minggu ni aku mulakan dengan semangat Ramadhan baru
but then
.
.
.
aku rindu apak.. rindu sangat.. aku g terawih, tatau nape suara ustaz tu macam apak yg imamkan, zikir2 sume apak pernah bace dulu2.. rindu nak puasa ngan apak, nak berjemaah ngan apak.. apak, kalau la apak ade takde lah adk sedih macam ni.. adik rindu apak. berdosa kan kalau kite menangis meratap orang yang dah pergi.. tak tenang roh diorang.. tapi adik mintak maaf apak.. adik taley tahan.. adik rindu sangat, rase nak sangat ade apak macam dulu.. sekarang adik tade dah bahu yang boleh adik sandar untuk menangis macam dulu.. dulu adik ade apak yang jage adik time demam, kejut adik sahur, ajak adik berjemaah, hmm skrg? adik rindu nak peluk apak.. skrg dah tade sape nak pimpin tangan adik time lintas jalan.. banyak sangat adik nak ngadu kat apak.. banyak sangat benda yang jadi dalam family kite.. adik rindu family kite yang dulu.. apak, adik tak bahagia skrg.. adik tatau macam mane nak satukan balik family kite.. adik skrg rase macam nak je ikut apak, tapi adik tau bukan mase nye Allah sayangkan adik lagi.. adik banyak lagi dosa yang Allah tak ampunkan lagi.. kalaulah apak ade lagi.....

nak macam ni :(
.
.
.
tapi, ALHAMDULILLAH
aku ade kawan kawan yang sangat memahami dan menggelakkan
hee, aku tatau nak describe macam mane..
best sangat, time aku badmood, sedih pastu aku dah boleh gelak gelak macam biasa
.
.
.
then hari ni, kitorang berbuka  dan bertarawikh bersama-sama
.
.
thanks

ana

edai

syira

nana

sue

eyfa

dila

alin

iqa

azpaa

korang sangat terbaik tau tak..huu, sedih nya sem ni last kite.. huhu
korang perasan tak, dah nak akhir2 ni, semua tension, tapi dalam mase yg same kite semakin rapat.. hee thanks sekali lagi sebab korang jadi kawan yang best.. huhu sayang korang
nah gamba2 kite, tapi sikit jeee
.
.
.

kami di masjid India, orang lain tak habis terawih lagi..hee


okayy, abaikan gambar ni.. sungguh gedik.. haha


gambar ngan scandal mestilah kena ade kan?


credit to my sayang for this picha ! haha lori tu kat tangan aku dan berlatar belakangkan kuil . astaga


hai edaiii , molek sungguh gambar ni..haha


hahahaha masih reaksi muka yang same . credit to edai tooooooo -_-


again ! dalam masjid . ngeh ngeh..


nana syira syifa ! eh, syifa?? hahahah


haa , nilah masjid india nyee . majoriti, india muslim . :)


syifa dan syira ! eh, syifa lagi?? haha


kami di shah alam !! ala2 running man.. hahahaha


tunggu pakcik hensemmm


mereka di jalanan..err, tepi jalan.. haha


ye, aku sayangg korang sesangat.. sorry sangat kalau selama kita kawan ni aku pernah buat korang terasa hati, terguris perasaan, terluka di mane2, terkentut, tersendawa kuat2 sampai buat korang malu, huu sorryyy.. aku harap ukhuwah kite ni kekal sampai kite beranak cucu.. huhu
walaupun raye lambat lagi, tapi aku nak mintak maaf jugakkk :(
thankss tauu !

hehehehee

NAH , SURPRISE DARI AKU !

hoho, walaupun tak berape nak jelas tapi korang mesti tau kan sape kah lembaga itu.. hahaha

k lahh . lastly harap kite semua success dalam semua project kite sem ni dan juga thesis dan jugak practical training next sem !!

mmmuahhhh !
heheheh

haaa by the wayy

VERY VERY HAPPY BIRTHDAY TO OUR NANNY
hahaha opss, bukan2,
TO OUR GEMOK !
eh, hehehhehe macam ye
hahahah
HAPPY BIRTHDAY EYFA!
orang ingat ag first sem celebrate birthday eyfa dulu
bagi kek sepotong yg ade kat bakery tuu
hehehhe 
ingat tak kenangan2 kite kat umah sewa kelapa sawit? kat flat waja?
dont lose it from your memory !
warning nih! hahaha
semoga success selalu, panjang umo, murah rezeki dan dapat jodoh yang betul :)

k dahhhh heheheh
bye , assalamualaikum 


No comments:

Post a Comment