Tuesday, 23 August 2011

tebiat lama da datang




hohoho entah ape kene la hari ney
aku tau kerja banyak
dengan lab report yang ta settle2 nye
dengan microbe ta habis study lagi
sangat tension
ditambah pulak dengan kehabisan kredit
celcom-maxis
dua2 habis
cayaa lah sapra !
nak kata ade pakwe,,,
tu dulu
sekarang ? hahaha
tunggu bulan jatuh n bagi duit raya
hahaha gilaa !
habis kelas terus pejam mata nak tido jap
terkebil-kebil sesorang
tak jugak tido
aishh ta bole jadi ney
amik lab report chem
amik kertas A4
haaii lawa pulak kertas kosong ney
hmm beberape minit lepas tu
jeng-jeng-jeng
.
.
.
V


terhasil lah awek cun ney
entah dari mana aku dapat ilham tatau laa
ehh , lawa pulak kertas kosong yang tuu
then ?
.
.
.
V


haa sorang lagi awek ??
tak laa , bagi aku awek yang same
tp dari sudut yg lain
huhu macam ade yang ta kena kan nan gamba ney
ape ekk ?


huhu saitan mane pulak ney ?
waa bukan saitan laa !
tapi betul gak beliau ckp
muka awek tu macam kecik , penyek semacam je
hohoho


saya mintak maaf
sape2 yg ter-perasan awek tu dye , 
maap maap !
okay , nak wat lab report lah !
ehh , kertas ney bersih suci semacam je .
.
.
.
V


waaa !
jadi gamba pakwe laa pulak kan .
hahaha
macam muka sahinderawan a.k.a tompok
hahaha aku je kot yg perasan  demmm -,-


aku rase something kureng , so aku tambah
jadi mamat specky
oohh aku sgt suka :) weeewitt


hamboi saitan ney ,
pantang nampak lelaki cute !
hisshhh -,-


sememang-nya aku mmg suka lelaki ber-kaca-mata
sobsob~ngee~miyauuu~auk-aukk
*maluuuu
hahahahahahahahaa


ececey , da siap couple ney
tetiba pulak
terus jadi couple kan ?
hahahahaa
harap lah lelaki ney mmg wujud dalam dunia nyata ney
aku sedang menanti-mu sayang !
eeeuuuww sapraa !
geli ngeng . 
hahahaha okay , da cukup !


' sukanya bila dia ceria '
hahaha
konklusi-nya , aku tatau dari mana datang bakat melukis
hoho aku main lukis2 ney zaman sekola menengah rendah je kot
hehehe tetibe pulak kan
* amaran : aku tanak jadi ajk or ape2 yg handle pasal lukis melukis sebab aku hanya reti lukis kartun !
paham tak , kartun je !
kalau suruh lukis kambeng , nampak macam pingu
so aku selalu kompius antara ana nan sab 
hahaha :D

okay sapraa , sila sambung niat sebenar kau tadi yep !
tayah nak membazir kertas
kau pun beli A4 catu duit ngan sasab
sanggup tu kira 50sheets
hahahaha
tolong-lah paham aku ngah pokai sekarang
nak topup pun mintak kat mak
eeee , ta malu !
hahahhaha k byebye :)

2 comments:

  1. akhirnye..boley pn komen...haha..lawa2~

    ReplyDelete
  2. hehe . rupa2 nya byk la chip nak comment before ney ek. hehehe. tq budak kecik !!

    ReplyDelete