Wednesday, 17 August 2011

taman tasik somban joo !

assalamualaikum , , ,
hoho belog sudaa bertukar rupaa kan ? hee
biasa-lah , aku pun nak maju jugak.huhu.belog ini sudaa berubah wajah thanks to nenek saye , sabrina syamila :D

pejam celik pejam ta celik celik da masuk minggu ketiga kita berpuasa kan ?
sape yang da ponteng puasa , angkat tangan ! haha ana nan sab kantoi di situ. hoho

sabtu hari ituuu ,

aku , yanie , ana , sab dan abe berbuka di seremban. hukhuk cadangnyaa mula-2 nak pegi senawang sebab na beli baju raya sebab miss irma kata kat senawang ade sale. huu aku pun tatau nape ta jadi pegi senawang.hoho. abe drive keta membe beliau. *kepada kawan abe tu , terima kasih daun keladi , ade mase pinjam lagi ea ! haha

presenting  . . .


sabrina dan abe ( eqram dinzly ) heee tipu je . jangan marah abe. hoho.
( huhu , gambau korang ney je yg aku ade )


farhana jamnan ( nenek aku paling tua ) kakak ! haha


si gigibesi comeys yanie ! ( adik !! *sebab dye ade abg kombar ) hoho


and last but not least, sapraa ! kurakura paya sesat ! haha


kesiann tangga . huhu


uwaaa , tangga lagi ? tempat yg sama kah ? haha


kesian kau pokok . :D


pondok pulak jadi mangsa 


anak dara kepungutan . cepat pungut !


orang joging , korang bergambau . elok sangat lah tuu.


hee aku pun same je !


taman tasik titiwangsaa ! eh silapp, taman tasik somban jo ney haaa -,-

ha ney sekuel gambau nenek ney . beliau nampak ade budak2 lelaki india buat sketsa kat taman tu , dye pun sibuk nak join . naseb baik sempat dihalang . hish, terpaksa lah aku buat sketsa lain untuk nenek ney. haha

tajuk : hari penikahan ku haha


bila pengantin lelaki na sampai ney . da tersenyum tersapu-sapu da ney. haha 


okay dah siap akad nikah ! doa cepatt ! 



hee , malu lah sayeee . ( hakktuihh ) hoho 


dua ekor ney berkepit je . bole snap gambau dari jawuh je . huhu

okay , sudaa habiss. banyak lagi gamba dan cite , tapi kemalasan menguasai jiwa . haha . pas berbuka kat tasik tu , keesokan harinya kami berempat, abe tak termasuk kene sakit peyot. huhu. cibi dua tiga empat kali . kesian mereka bertiga . aku ta bape na kesian sangat lah .haha
dua tiga hari jugak berlanjutan kesakitan peyot tu. huh, kat tasik tu sangat banyak e.coli rupanya ! dah la bazar ntah pape . bazar kat pilah lagi best lah ! huuu

tu je. sekian. byebye muahhhaktuihh 



No comments:

Post a Comment