Saturday, 27 August 2011

suka suka suka !

yeah hari jumaat yang sepi di kampus beting
sangat sunyi
sumpah sunyi gilaa
tapi suprise !
ja'a bieber dari branang telah berjaya menjejakkan kaki beliau ke pilah !
tahniah encik azhar afif ! 
heheheh 
ade mase datang lagi yep !


haa see !
dia datang bawak toti 
heee 
suka suka suka !
akhirnya encik totis aku ade partner daa


encik totis aku tak kotor la
dia mmg warna krim -,-


walaupun toti comel ,
encik totis lebih comel
hehehe
dia punya cengkerang yg wane biru tu sangat perfect
toti punya leper
hahahaha.
tapi aku tetap sayang mereka berdua !
yeayy suka !
aim : next sem nak cari kurakura betul pulak . hee
thanks ja'a !
.
.
.
.
.
.
.
.
NAK KEK !

tetiba pagi2 ney teringin nak makan kek
ta kisah la kek ape
yang penting kek
TAPI BUKAN FISH CAKE OKAY !
huuu
teringat udy pernah bagi kek ney kat aku
sedappp :(


kakak dia yg buat
terbaik-lah kak !
sedap sangat
*puji lebih ney agak2 bole dapat lagi tak ? heee

hahah pukul 6 daa
seharian tak tido
semangat nak balik kul 11 karang
hee best nye membuta dalam bus
balik kampung 0o balik kampung
heheheh
kesian kan ,
orang lain da sampai rumah da
aku baru nak nyanyi lagu
huhuhu
nak wat camner ,
perantau kan
cewwwahh macam duk over-the-sea pulak kau nyah !
hahahahah

okay , merepak !
aktiviti before balik
:: habiskan tgk cite jepun ( ntah ape la tajuk die )
:: tengok final destination 5 ( sumpaa bong-ok giler )
ana n kadeq da jerit macam pondan , aku je still ayu gitu ! hahaha
:: meng-facebook-king comment2 nan adik angkat ana ( arm )
ape laa layan budak2 heee
:: layan youtube ( video2 pakwe aku )
siapa? rahsiaaa ! hahahaha
:: tolong ana meng-download-ing cite korea
( personal taste ) 
:: lastly update encik-belog . hoho

after ney solat subuh
then terbongkang sat bersama anak2 aku
bangun kul 9
g kemas baju nak balik
tak packing lagi !
then called pakcik din
then tunggu sampai bus trans datang
then membuta lagi dalam bus !
yeaaahh perancangan  yg sangat terbaikk !
hahahah
leave for one week !

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN :)

byebye :)





No comments:

Post a Comment