Sunday, 21 August 2011

SELAMAT HARI RAYA !


hari ney 21 ogos 2011
lagi beberape hari nak raya
lagi beberapa hari jugak puasa na habis
huuu
sempena raya ney aku nak tuju lukisan jugak
macam makcik sabrina buat
aku ta reti na buat ketuat
hoho ketupat laaa yg macam makcik farhana buat
huhu aku reti lukis gamba budak ney je
comel tak ?! hee



o0h , gamba yang ney di-reject . maap maap


okay , yang ney ! huhu
lau ta comel pun, buat2 la macam comel ek
penat aku lukis . huhu


ade ucapan di sinun !
yang ter-KENTUT tu aku cakap bagi pihak sabrina hisham
sebab beliau selalu potpot merata-2
hahahaha 
maap maap !

ucapan ney di dedikasi khas kepada :
jengjengjeng
amik kau
gamba fb aku bagi . hee


makcik sabrina hisham

dan


makcik farhana jamnan

hahaa, jangan salah paham , 
bukan untuk makcik mereka tp untuk mereka lah
aku panggil makcik sebab diorang tua
dan kuat membebel serta bergosip
hoho
maap maap maap lagi !

bukan untuk mereka sahaja
untuk kawan2 aku yang lain jugak!
untuk AS1163A2  !
mmmuaaaah sayang korang 
duit raya please ! :)

dan juga untuk family tercinta :(
keluarga bahagia aku da tade
gone !
takpe takpe

maafkan salah silap aku ye semua
aku kan budak baik
hehehehe

byebye :)

p/s : bole ke aku happy2 raya tahun ney sedang-kan mak aku ngah bersedih ? huu . sokey mak ! adik akan buat mak happy ! yang penting kita H A P P Y ! yeayy . heee . :D ( semangat baru )

No comments:

Post a Comment