Tuesday, 2 August 2011

ooo gardenia . . . .

. . . . sungguh enak di makan begitu saja. haha.

assalamualaikum..
masih ta telambat kite nak wish selamat menyambut Ramadhan kan? hee. di bulan yang mulia ney, samasama lah kita memperbaik pulih diri ye. mane yang ta puasa penuh tu, penuhpenuh kan lah ye sapraa ye, sila penuhkan puasa anda ! haha. mane yang na kurus tu, masa ni lah kita menahan nafsu makan sekaligus dapat jadi kurus kan sapraa kan, kau na kurus kan kan ? haha. 

caiyokk !

ape kene mengene ngan ROTI GARDENIA haa budakk??

hohoho horlicks haha ! jangan marahmarah. roti gardenia tu aku nak story telling pasal sahur aku je. almaklumlah, da tengahtengah sem poket da kering, atm sunyi sepi, tabung da bekecai, dalam purse ade ramarama ngah dating ngan kurakura. * kurakura sangat comel :). hahaha sadap sapraa !

hmmm !


sempena Ramadhan yang mulia ini aku nak berjimat cermat cegah kemalangan, dan juga goal aku na kurus bajet makan mesti betul. eh, aku ta diet. aku FOOD-TECHNOLOGIST-TO-BE laa ta main lah dietdiet ney. buang karan je sebab kau makan banyak pun diet gak name nye. haha. ta paham? sila rujuk buku food nutrition, lau ta puas hati sila daftar kos as116 ney amik subjek fst307. haha. maaf agak loyer buruk sikit. ngehngehngeh,

okay dari tadi asyik mencarut, back to the point. aku sahur makan roti je. makan la sekeping sehari sampai expired. dah expired pun bantai jelaa.perut aku bole tahan E.Coli takkan rhizopus ta bole kot. ahaha. di umumkan bajet belanje aku hanya utk makan time berbuka sahaja. huhu. ingat sapraa kau taley makan lebih dari 1800kcal sehari tau.huhu. satu slice roti 83.5kcal.  kejam la sekeping sehari, tapi lau biar kat aku satu bungkus aku bole habiskan. haha. baiklah 2 slices per day 167kcal okay :)

aku tamao la kurus macam ney


nak yg comel macam ney :)

dapat pulak pakwe ney. HAHA 
hahaha. ke laut sudaa. aku nak cakap pasal roti je kot tadi. huhu. okay, stop it! da habes pun. nak tido daa, tido kene cukup walaupun esok tade kelas.haha. 

byebye.muahhhaktuihhh :)



miyauuu !






No comments:

Post a Comment