Saturday, 20 August 2011

- keluarga bahagia -



hmm , 
ape lagi laa masalah kau ney sapraa -,-

pagi tadi mak call
mak menangis
sebab yg sama dengan dulu
adik pun sedih
tapi sorry mak time tu adik baru bangun tido
so mamai lagi
adik just tanye kenapa je kan
sorry mak , adik ta pandai pujuk mak
tapi adik ade text mak lepas tuu
'' mak jangan sedih2 tau. tayah la peduli kat diorang da. raya ney adik raya ngan mak. mak jangan risau ek . ''
harap sangat mak ta sedih sedih daa
mak reply
'' ok sayang ''
tapi tu tak cukup nak buat perasaan risau sedih adik lega mak
kalau boleh adik nak balik sekarang jugak.

wahai abang2 dan kakak2 ku , 
ney ke balasan anda semua bagi kat mak ?
mak yg jaga anda semua dulu ?
mak yg gadai kan barang kemas , ladang utk sekolah-kan anda,
untuk bantu anda ?
adik kecik lagi time tu , tapi adik tau .

maaf , adik raya ngan mak tahun ney dan tahun2 seterusnya
adik ada mak.
adik da janji ngan arwah apak nak jaga mak
kalaupun adik ta balik kampung tahun ney
ta dapat ziarah kubur arwah apak 
tu ta semestinya adik ta ingat kat arwah
doa adik sentiasa dengan arwah
pasal harta arwah , 
adik ta kisah pun dengan bahagian adik tu
ambiklah
adik nak mak je
jangan sakitkan hati mak adik da
sejak abang2 dan kakak2 semua buat mak menangis,
dia da jadi mak adik , bukan mak kita !
.
.
.
.
.
gambar ney jadi kenangan je

.....
....
...
..
.
adik sayang semua
harap sangat kita dapat raya same2 macam dulu :(
sentiasa jadi harapan adik
sentiasa dalam doa adik
hubungan kite sekeluarga pulih macam dulu
satu lagi
adik merayu please jangan buat mak adik menangis dah !

p/s : aku tahu diorang ta baca. aku just meluah-kan ape aku rase.aku ta mampu na buat ape2.aku sayang mak, aku sayang abg, kakak2 aku, anak2 sedare aku. aku sayang semua.byebye :(



No comments:

Post a Comment