Friday, 19 August 2011

hohoho !



19 ogos 2011 ( jumaat )
hari paling suweeettt untuk couple ney
hohoho
encek kery acan 
puan farhana jamnan 
huuuuyoooo
akhirnya berjaya bertahan selama 1 tahun
tahniah korang :)
ana, kau bahagia aku pun happy
sobsobsob jgn terharu baca entry ney yep.
hehehe
pesanan aku sbg adik yg kecik yg selalu tgk dan dgr,
ana, jgn selalu emo emo ye
*kau nak hemohemo bole :D
faham antara 1 sama lain
bertolak ansur
terima si dia ( pakcik boyot ) seadanya
*maap maap maap kery ! haha
hoho
pandai-kan aku dalam bab ney, hehe
*hakikatnya- aku google laa !
hahahaha
aku ta layak kot na nasihat
kau tau jelaa kisah aku mcm mane kan
hehehe ape2 pun doa aku sentiasa besama kalian berdua :)
sebab aku nak jadi pengepit kau kat sungai ular nanti !
yeaaay! hahahaha
time tu aku pakai heeelllssss okay !
aku akan tinggi 1mm dr kau ana. hahaha
ta saba rasanya na g ikot korang ke pulaauuuuuu..........
aku ta ingat pulau ape.
hohoho yg aku tau g pulau tu naik bot bapak kery
hehehehehe
ana, kau untung gilaa dpt laki mcm pakcik boyot kau tu
*aku harap kery ta baca. hehe
hargai dia na.
dye pun try berubah demi kau kan??
ooohhh so suweeeettttt !
ohsemmm !
kalau aku, sumpa ta cari lain
tapi aku tanak pakcik kery !!! hahahaha
:
:
:
:
:
:
:
:
untuk maksik sasab pulak,
hmmmm
l
o
s
e
r
gila minah ney ! 
hahaha
kau pun sama untung gilaa tau tak ?!
dari mula2 aku kawan nan kau sampai sekarang, mereka2 yang usha kau sgt baik org nya
dan jugak caring
dan romantik jugak
dan sengal jugak
maap maap maap
hahahaha
sekarang org yang kau nak da hampir dapat kan??
aku pun doakan kau dapat yg terbaik dari ladang tau tak ?
( lembu ) hahaha
kat sini aku nak buat kau nampak macam loser sikit ek
ape yg kakak kau cakap tu betul jugak
kene kat dua2 batang hidung korang
aku pun kene jugak !
cinta pesbuk ! hahaah
kenal dia betul2 dulu la ngeng !
grrr tgk aku, kan da meroyan membebel sorang2 macam ney
hahahaha
pape pon caiyok caiyok !
fighting kakak ! hahahaha
dapatkan ape kau nak tu hishhh !
aku pun doakan
*doa aku makbul tau tak, heheheh
:
:
:
:
:
:
:
:
:
aku ? hoho





paham tak ??
hahahaha
biar-lah rahsiaaa

20 ogos 2011
sepatut-nye kami dah 7 bulan
heeee :')

orang lain lebih paham die
lebih bahagia-kan die
ngan aku ney boring
cakap pun ta bape nak byk
diamm jee.
tapi dye tatau ape maksud aku diam..
haha da berlalu
utk dia pun aku doakan dia bahagia :)
no heart feeling ! hehehe

utk anda bertiga,
maap tiada jawapan utk soalan2 anda
untuk permintaan anda
jawapan yang pasti ialah
:: tade jawapan utk soalan itu ::
:: tatau ::
:: tengoklah nanti ::
:: haaaaa ?! -,- ::
maap
sangat annoying-kan
pergi-lah cari org lain yep :)
'' jangan ada benci ''
huhu
kawan tetap kawan okay :)


conclusionnye
kakak, anda berdua sedang berdua 
dan saya..
ALONE
tp anda berdua ada kan
hehehehe
kbye !

......................the end....................




No comments:

Post a Comment