Monday, 27 June 2011

hujung minggu datang lagi !

' untung laa ade kelas hari jumaat ' HAHA. jangan marah !kami tade kelas hari jumaat ( untuk 1 minggu tu jelaa.ngeh3 ). hari jumaat bersamaan dengan 24 jun 2011. seramai 11 orang student uitm pilah keluar mengikuti rombongan mak limah ke BAHAU,. tepat jam 12 tgahari kami naik bus uitm. time ney la paling perfect coz kaum adam sedang sibuk bersiap untuk ke masjid, maka kami kaum hawa menjalankan operasi OPSS TERLEBEY SUDAA ! aku, ana, sab, mun, dura, yanie, fuza, dila, zira *junior umah ana , dan 2 orang kawan mun *sorry ta ingat name. hee :) sementare tunggu mun cari barang dye na bawak g camping, aku dan ana ......................... HAHA


ape r tak cuci cermin ke pekerja kat billion ney ! aishh rosak pic aku. hee *jangan mara


ana dengan tindakan berani gelak pakai shawl trend gitu. naseb baik jadi. haha


one more bebeh ! HAHA


haa pic ney.! 18SX ye adik adik. sengal ana !

then kami singgah di kedai buku. ntah ape ntah name kedai tu. tapi kat lua kedai tu ade toy machine BANYAK ! aku nampak patung kurakura,.huuu NAK ! tapi hanye mampu tgk dari lua sbb tade syiling,.ngehngehngeh :) 


hanye mampu bergambar bersama mesin ney je. huhuhu

lepas tu dari pekan bahau tu kami berjalan kaki merebah lalulintas secare menongkah arus untuk menuju ke KIARA SQUARE. bayangkan lah da la kami ramai, then jalan same2 macam rombongan budak tadika. jalan dalam panas terik pulak tuu. haha huduh benor rase nye.


time ney ngah tunggu ahli rombongan cukup



sampai kat area kiara square tu terus kami serbu RESTORAN NASI AYAM GEMAS.
aku n ana balun air je. yang lain sume mengisi peyot g boyot esp SABRINA SYAMILA !
then masok kiara solat kemudian pusing2. nak tgk movie macam ta best. nak g sumbangkan suare macam mahal. so round jelaa.


khusyuk bercerita nenek ney.


perasan pulak aku amik gamba. aishh.


yanie dan braces nye. COMEL !


mun dan bakteria baik nye. nti mula pot pot. HAHA


sab korek idung tapi time aku snap pic ney dye cover. HAHA

...............................the end..............................

AHAD, 26 JUN 2011
hari ney aku hang out nan EX-HOUSEMATE aku ! wuaaa ! rindu mereka :(
EX-SM344-ians
RAJER, CHIPPY, IZNI, HAZIRAH, LULU & KAK SYA.
tapi yg dapat pegi semalam just aku, rajer, lulu dan chip je.
haha.mula2 naik bus da bengang dgn pakcik bus yg SOMBONG BONGKAK ! grrr .
then kitorang g JJ.
1st place to go : PIZZA HUT 


nyam nyam nyam *ajuk kaklong rajer :)


chip ( amalina syazana ) & rajer ( raja nur izzaty )


lulu ( nur amalina ) *kot. hee

kuat makan tol empat ekor ney. haha. kejap giler habes. haha


mama, nak pizza please ! ngee

after makan mmg tade keje, movie pun ta best. hurmm. round2 jelaa. sumpah aku penat nak mati ikot mereka window shopping,so just snap pic diorang sikit2 je. hee *sorry :)





name saye ' CHI-LU-RA '


sy ta kan jd nakal macam tuan sy ( rajer )


haha. ney la birthday gift dr kitorang !


terharu budak ney sampai nak nanges, maklum la 1st time dapat adiah bear. ^.^


balik ke term 1 dan makan lagi sambil kira2 kalori. HAHA


senyum manjang kakak ney. ngee 

btw, HAPPY BIRTHDAY RAJA NUR IZZATY
&
HAPPY BIRTHDAY AMALINA SYAZANA ( coming soon )
happy always 4 both of you :)
love u all mmuah ! ngee ~











No comments:

Post a Comment